A (-100)* ⁸/₂₅=
B 1⅔* (-⁶/₂₅)=
C (-2 ⅖) * (-3¾)=
D (-9.45)*0.28=
E 0.04 * ( -0.27)=
F (-3.6) * ⁴/₉=
G(-2.1) * (-4²/₇)=
H -⅞ : (- 5.6)=
I ⁹/₁₀: (-¾)=
J (-1 ½ ) : (- 0.06)=
K (-2 ⅔): 1.2=
L ⅔ : (-6)=
M (- 0.45) : 1 ⅘=
N (-2.75) : ( -2.2)=
O (-3.5 ) : (1⅖)=


za naj daje najlepsze

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:48:06+01:00
A (-100)* ⁸/₂₅ = -800/25 = 32
B 1⅔* (-⁶/₂₅) = 5/3 * (-⁶/₂₅) = 30/75 = 2/5
C (-2 ⅖) * (-3¾) = (-8/3) * -(15/4) = 120/12 = 10
D (-9.45)*0.28 = -2,646
E 0.04 * ( -0.27) = -0,0108
F (-3.6) * ⁴/₉ = (-36/10) * ⁴/₉ = -144/90 = -72/45
G(-2.1) * (-4²/₇) = (-21/10) * (-4²/₇) = 84/70 = 42/35
H -⅞ : (- 5.6) = -⅞ : (-56/10) = -⅞ * (-10/56) = 70/448 = 35/224
I ⁹/₁₀: (-¾) = ⁹/₁₀ * (-4/3) = -36/30 = -6/5
J (-1 ½ ) : (- 0.06) = (-1,5) : (- 0.06) = 25
K (-2 ⅔): 1.2 = (-8/3) * (10/12) = -80/36
L ⅔ : (-6) = ⅔ * (1/6) = 2/18 = 1/9
M (- 0.45) : 1 ⅘ = (-45/100) * (5/9) = -225/900 = -1/4
N (-2.75) : ( -2.2) = 1.25
O (-3.5 ) : (1⅖) = (-35/10) * (3/5) = -105/50 = -21/10

Oczywiście znak / oznacza kreskę ułamkową.
1 1 1
2010-02-02T19:57:53+01:00
A (-100)* ⁸/₂₅= -32
B 1⅔* (-⁶/₂₅)= ⁵/₃*(-⁶/₂₅)=(-¹²⁵/₁₈)
C (-2 ⅖) * (-3¾)=(-¹²/₅)*(-¹⁵/₄)=⁴⁸/₇₅
D (-9.45)*0.28=-2,646
E 0.04 * ( -0.27)=-0,0108
F (-3.6) * ⁴/₉=(-3⁶/₁₀)*⁴/₉=(-³⁶/₁₀)*⁴/₉=³²⁴/₄₀=8,1
G(-2.1) * (-4²/₇)=(-²¹/₁₀)*(-³⁰/₇)=³⁰⁰/₁₄₇=2⁶/₁₄₇
H -⅞ : (- 5.6)=(-⁷/₈):⁵⁶/₁₀=⁷⁰/⁴⁴⁸
I ⁹/₁₀: (-¾)=³⁶/₃₀=1,2
J (-1 ½ ) : (- 0.06)=25
K (-2 ⅔): 1.2=(-⁸/₃):⁶/₅=(-⁴⁰/₁₈)
L ⅔ : (-6)=²/₃:(-⁶/₁)=²/₁₈
M (- 0.45) : 1 ⅘=(-0,25)
N (-2.75) : ( -2.2)=1,25
O (-3.5 ) : (1⅖)=(-2,5)
1 3 1
2010-02-02T20:36:56+01:00
A (-100)* ⁸/₂₅= - 800/25 = - 32
B 1⅔* (-⁶/₂₅)= 5/3 * (- 6/25)= - 30/75 = - 2/5
C (-2 ⅖) * (-3¾)= (-12/5) * (-15/4) = 9
D (-9.45)*0.28= = (-9 45/100) * 28/100 = (-945/100) * 28/100 = - 1323/500 = - 2 i 323/500 = - 2, 646
E 0.04 * ( -0.27)= 4/100 * ( - 27/100) = 1/100 * (-27/25) = - 27/2500 = -0,0108
F (-3.6) * ⁴/₉= (-3 i 6/10) * 4/9 = (-36/10) * 4/9= (-4/5) * 2 = - 8/5 = - 1 i 3/5
G(-2.1) * (-4²/₇)= (-2 i 1/10) * (- 30/7) = (-21/10) * (- 30/7) = 630/70 = 9
H -⅞ : (- 5.6)= (-7/8) : (-5 i 6/10) = (-7/8) : (-56/10) = (-7/8) * (-10/56) = 5/32
I ⁹/₁₀: (-¾)= 9/10 * (-4/3) = - 36/30 = - 1 i 6/30 = - 1 i 1/5
J (-1 ½ ) : (- 0.06)= (-3/2) : ( - 6/100) = (-3/2) * (-100/6) = 300/12 = 25
K (-2 ⅔): 1.2= (-8/3) : ( 1 i 2/10) = (-8/3) : ( 12/10) = (-8/3) * (10/12) = - 80/36 = - 2 i 8/36 = -2 i 2/9
L ⅔ : (-6)= 2/3 * (-1/6) = - 2/18 = - 1/9
M (- 0.45) : 1 ⅘= (- 45/100) : 9/5 = ( -45/100) * 5/9 = - 225/900 = - 25/100
N (-2.75) : ( -2.2)= (-2 i 75/100) : ( - 2 i 2/10) = (-275/100) * (- 10/22) = 275/220 = 1 i 55/220 = 1 i 1/4
O (-3.5 ) : (1⅖)= (-3 i 5/10) : ( 7/5) = (-35/10) * 5/7 = - 5/2 = - 2 i 1/2
1 5 1