Odpowiedzi

2010-02-02T19:30:49+01:00
Praca reżysera polega na pisaniu Filmów
a scenografa na przygotowywaniu scen do filmu
23 1 23
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T19:33:31+01:00
Reżyser-nadaje ostateczny kształt utworowi i jest za niego odpowiedizalny w sensie artystycznym.


Scenograf-do zadaj scenografa należy określanie innych elementów stanowiaćych scenografię, np . oświetlenie , dekoracjarekwizytów kostiumów
20 3 20