Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:33:23+01:00
0:(-0,98)=0
(37/55:(-1)= -37/55
(-98/99):(-1)= 98/99
0:0,23875=0
(-1):11/37= -37/11
1:(-7/12) = -12/7

proszę bardzo
1 5 1
2010-02-02T19:33:46+01:00
0:(-0,98) = 0
(37/55:(-1) = -37/55
(-98/99):(-1) = 98/99
0:0,23875 = 0
(-1):11/37 = -37/11
1:(-7/12) = -12/7
2010-02-02T19:42:23+01:00
0:(-0,98)=0
(37/55:(-1)=-37/55
(-98/99):(-1)=98/99
0:0,23875=0
(-1):11/37=-37/11
1:(-7/12)=-12/7