Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:37:47+01:00
Patriota-niewierny ojczyźnie
Ludzie ideowi -to nie wiem
Oszczędny -rozrzutny
Ostrożny -nieuważny
Rozważny -nierozważny
Elastyczny -sztywny
Uprzejmy -nieuprzejmy
Życzliwy -nieżyczliwy
Romantyczny -nieromantyczny
Realista -marzyciel
Pomoc uczniowska - przemoc uczniowska
2 1 2
2010-02-02T19:42:01+01:00
Patriota - nie przyznajacy sie do ojczyzny
Ludzie ideowi -
Oszczędny - rozrzutny
Ostrożny - nieuważny
Rozważny - nie rozwazny
Elastyczny - sztywny
Uprzejmy - gburowaty
Życzliwy - nie życzliwy
Romantyczny - nieromantyczny
Realista - marzyciel
Pomoc uczniowska - ignoracja uczniowska
1 4 1