Odpowiedzi

2010-02-02T19:35:52+01:00
Ponieważ poświęciła swoje życie Bogu i do końca wierzyła w swoje przekonania.
Słuchała Boga i nie sprzeciwiała mu się, chociaż mogła wykorzystać swój dar przeciw Jemu.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T21:41:32+01:00
Moim zdaniem Matka Teresa z Kalkuty jest osobą cichą i pokorną ponieważ pomagała ludziom żyjącym w nędzy i niedostatku .
Wypełniała swoje obowiązki z miłości do drugiego człowieka .