Odpowiedzi

2010-02-02T19:47:07+01:00
Piątek, wstałam rano z łóżka, bardzo bolała mnie głowa. Poszłam do łazienki, obmyłam twarz wodą. Odrazu poczułam się lepiej. Nikogo nie było w domu, więc sama musiałam zrobić sobie śniadanie...
W lodówce były tylko jajka, zrobiłam z nich jajecznice. Dodatkowo napiłam się gorącej herbaty i ubrałam się.
Wychodząc z domu, zostawiłam klucze pod wycieraczką--jak zwykle :)
Lekcje w szkole ciągnęły się w nieskończoność. Na przerwie obiadowej, Darek długo ze mną rozmawiał i zaprosił mnie na lody.
Po szkole wyprowadziłam królika na spacer. Pysia poznała innego królika, który wabił się puszek.
Na koniec dnia kładąc się do łóżka rozmyślałam o zaproszeniu Darka.
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:48:00+01:00
Drogi pamiętniku,
dziś jest poniedziałek.. Znów zaczął się kolejny tydzień- na szczęście ferii zimowych :)
Jak dobrze, że nie trzeba iść do szkoły! Wstałam sobie spokojnie o 10:00 rano- a nie musiałam się zrywać skoro świt. Śniegu dużo napadało, więc postanowiłam iść na sanki!! Jak małe dziecko :) Ale co mi tam- czasem można być młodszym :) zabawa była nieziemska...
Razem z Gośka i Moniką wziełyśmy sanki i poszłyśmy na wielką górę. Najpierw zaczęła się bitwa na śnieżki, potem wyścigi na sankach, a na końcu wspólne lepienie bałwana :) Powstała cała rodzinka... Świetnie się bawiłam.. Byłam cała mokra- wiec czas wracać do domu.
Na stole już czekał obiad, byłam tak głodna, że zjadłam wszystko. Na wieczór umówiłam się z Grześkiem- w końcu mamy trochę czasu dla siebie. Umówiliśmy się do kina. Przyszedł o 19:00 po mnie do domu z bukietem czerwonych róż... Ale mi niespodziankę zrobił :) Pamiętał o moich imieninach!
W kinie było... hmmm... romantycznie :) Potem poszliśmy na długi spacer po parku w blasku księżyca. Oczywiście nie obyło się bez wygłupów :) Do domu wróciłam przed 22:00 padnięta jak nigdy... Teraz jest 22:30 i czas iść spać.
Więc dobranoc kochany pamiętniczku :)


Mam nadzieję ze pomogłam :D
8 4 8
2010-02-02T19:49:40+01:00
DAta..............
godz............


ale okropny dzień! wszystko mi sie wali na głowe! Same sprawdziany i kartkówki! nie moge wytrzymac!
jest tylko nadzieja ze juz niedługo weekend to sobie odpoczne !!!
ciekawe czy uda mi sie wyprosic pójście na disco w sobote! bedzie tam Michał!! :*:*:*
strasznie chce isc..........., ale jak ostatnio późno wróciłam to mam nie pozwoliła mi więcej isc! Zobaczymy!
tzreba byc przeciesz pozytywnnnnnym!! ;)
24 4 24