Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:43:05+01:00
1 kapac sie z rozwaga
2 unikac brudnych kapielisk
3 nie wyplywac poza wyznaczony teren
4 nie pic alkoholu
5 unikac opalania a nastepnie wskakiwania do wody
6 nie skakac do plytkiej wody
7 korzystac z chronionych kampielisk
2 3 2
2010-02-02T19:47:20+01:00
1. Nie pić wody z kranu.
2.Nie kąpać się , gdy jest to zabronione.
3.Nie kąpać zwierząt.
4.Wchodzimy do wody po półtorej godziny spożyciu jedzenia.
5.Przed wejście spryskujemy swoje ciało.
6.Nie wchodzić do wody rozgrzany słońcem.
7.Nie wchodzimy do wody po spożyciu alkoholu.


Myślę, że pomogłam...:)
1 5 1
2010-02-02T19:50:19+01:00
1. Staraj sie bardzo powoli chodzic przy wodzie.
2. Nie idź za daleko , aby rodzice ciebie widzieli .
3. Jeżeli chcesziść troche dalej to poproś rodziców , aby poszli z tobą.
5. Zawsze powinienes się zabespieczyć w np. kółko , rękawki itp.
6. Nie rzucaj sie na wodę .



Nie mogłam jeszcze jednego wymyślic ; d
1 1 1