Odpowiedzi

2010-02-02T19:40:15+01:00
To oznacza że potrafimy zlokalizować punkt na podstawie podanych współrzędnych
22 3 22
2010-02-02T19:40:23+01:00
Czytać mapę oznacza odczytywać trafnie wszystkie oznaczenia, zaznaczenia i informacje umieszczone na mapie.
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:40:31+01:00
Oznacza to zapoznanie się z jej legendą skalą i innymi poszczególnymi informacjami zawartymi na mapie.
10 4 10