Odpowiedzi

2010-02-02T19:45:36+01:00
Sobieski ruszył na odsiecz do Wiednia bo zawarł z Austrią antytureckie przymierze zgodnie z którym oba kraje miały udzielać sobie pomocy w razie ataku sułtana. Kiedy Kara Mustafa obległ stolice Austrii-Wiedeń Sobieski musiał ruszyc im z pomocą.

sorki tyle tylko wiem i więcej nie dam rady napisać ; P
pozdrawiam ;)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:47:22+01:00
Sobieski ruszył na odsiecz do Wiednia bo :
-Jako jedyny w Europie pokonał Turków (Chocim)
-Wspólne wojska Austriackie Niemiecki i Polskie dają większe szanse
-Jakby nie ta odsiecz Turcy dalej by ruszali w głąb Europy
-Ogromny łup zgarnięty przez Sobieskiego
-Reputacja w całej Europie
3 4 3