Odpowiedzi

2009-10-06T19:09:01+02:00
Przedwszystkim wynaleźli bardzo dużo wynalazków
17 2 17
2009-10-06T19:09:34+02:00
1. Sztuki walki
2. Porcelana
3. Wynaleźli papier.
4. Mur chiński
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T19:10:32+02:00
1. Mur Chiński.
2. W VIII w. opracowano technikę druku.
3. Stworzyli własne pismo obrazkowe.
4. Wynaleźli papier.
5. Wynaleźli proch strzelniczy i porcelanę, magnes, uprząż dla konia oraz metalowy pług.
6. Sztuki walki.
17 4 17