Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:47:53+01:00
U mnie wuefiści zawsze mówią, że najpierw trzeba się "nadyszeć" czyli zrobić takie ćwiczenia, żeby człowiek się zmęczył. Więc na początek polecam :

20 razy "skiping A"
20 razy "skiping B"
przekładanka
krok "odstawno - dostawny"
skoki - na "3!" skaczecie najwyżej, jak potraficie
skręto-skłony
wymachy nogami do przodu
Te powyższe ćwiczenia możecie wykonywać po przekątnej sali gimnastycznej.



Potem dobrze jest się porozciągać. Wykorzystajmy to, że chcesz ćwiczenia w parach:

Stajecie do siebie tyłem, chwytacie się pod ramiona i jedna osoba podnosi drugą. I tak na zmianę.
Siadacie przodem do siebie, nogi rozkroczone, stopy obu osób się dokytaką. Chwytacie się za ręce i raz jedna ciągnie drugą w swoją stronę i liczy np. do 5. I zmiana.


Można też w parach robić przysiady, brzuszki (jedna trzyma drugiej nogi - zmiana).


;))
3 3 3
2010-02-02T22:42:11+01:00
1.brzuszki
2.pompki
3.skiping
4.przysiady
5.rozciaganie
6.rózne takie np. na dłonie itp