Odpowiedzi

2010-02-02T19:44:57+01:00
Ogloszenie
wlasciciel Jan Kwalski dokumentow takich jak `portfel, prawojazdy` zdubil je przu ulicy Kwiatowej okolo godz 16. znalawcow prosze o katakt pod numerem 567879251
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:48:11+01:00
Ogłoszenie .!
Wczoraj w godzinach popołudniowych na osiedlu "Polanka" zostały zgubione dokumenty. W środku znajdował się dowód na nazwisko "Nowak", prawo jazdy oraz kartę do bankomatu .Saszetka w której sa dokumenty jest czarna z napisem "DOKUMENTY". W razie znalezienia proszę o kontakt pod nr :516-788-569 .Będzie nagroda . ;-)

liczę na naj. ;-*
pozdrawiam ;-)
12 4 12
2010-02-02T19:50:36+01:00
UWAGA!
Dnia 14.02.2010r w Krościenku na ul.Kościeliska7 zgubiono dokumenty.
Znajdowały się one w ciemnym,skórzanym, niewielkim portfelu z charakterystycznym fioletowym suwakiem w kształcie choinki.
W portfelu znajdowały się 2 dokumenty: prawo jazdy oraz dowód osobisty.
Na znalazcę czeka wysoka nagroda!!!

Kontakt z właścicielem:
602459609
11 4 11