Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:49:23+01:00
Skąpiec
Lalka
Biblia (przypowieść o "wdowim groszu")
2010-02-02T19:49:52+01:00
Lalka - Bolesław Prus
z Biblii przypowieści
Mitologia
Skąpiec
Żona modna
Kordian
Fantazy
Ojciec Goriot
Eugenia Grandet
Kolęda prozą, czyli opowieść wigilijna o Duchu
Wichrowe Wzgórza
Pani Bovary
Nana
Wszystko dla pań
Zbrodnia i kara
Doktor Piotr
Ludzie bezdomni
Moralność pani Duls
Ziemia obiecana
Wielki Gatsby
Fałszerze
Saga rodu Forsy-te'ów
Mistrz i Małgorzata
Dżuma
Cienie w raju
Popiół i diament
Na wschód od Edenu
Początek
Królowie przeklęci
Sprawiedliwy wśród narodów
Antygona