Odpowiedzi

2010-02-02T19:51:19+01:00
Http://www.ekoportal.eu/
tutaj mozesz cos odnalesc
2010-02-02T19:52:28+01:00
Ziemia jest tylko jedna szanuj ją
nie zatruwaj przyroyrody bo kiedyś ci jej zabraknie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:52:41+01:00
„Chrońmy nasze środowisko –WODA”
„Chrońmy nasze środowisko - POWIETRZE”
„Chrońmy nasze środowisko - GLEBA”
„Chrońmy nasze środowisko - ROŚLINY”
„Chrońmy nasze środowisko – ZWIERZĘTA”
„Chrońmy nasze środowisko – LAS”
,,bądż zawsze eko"
„Nie zapomnij o przyrodzie, kasztanowcach, ogniu, wodzie!”