Odpowiedzi

2010-02-02T19:49:02+01:00
Siemka siemka łepki co tam u was . Spoko łepek idziemy do szkoły ok i idziemy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:51:16+01:00
******************************************
Jeśli się pilnie uczysz kolego
Możesz być pewny, że dopniesz swego
Będzie ci łatwo i dobrze żyć
Jeśli zamiary zamienisz w czyn

***************************************
Nauka i praca, czy się opłaca?
Wtedy mi odpowiesz, kiedy sam się dowiesz,
bo nauka w szkole jest jak orka w polu
Tyle, że zboże rośnie szybko, a wiedza powoli.