Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:51:23+01:00
Czuję się samotna, próbuję skontaktować się z rodziną jednak nie wiem jak. Moja psychika się pogarsza, patrzę wokół siebie. Gdy widzę same drzewa, warjuję. Nie wiem co ze mną będzie, czy przeżyję. Przeróżnymi sposabami próbuję się wydostać. Czuję zaniepokojenie, strach, panikę. To wsyztko ogarnia całą mnie, tęsknię za domę, za rodziną. Szukam wyjścia, po chwili dodaje mi to wszytko odwagi. Szukamy wyjścia z całej sytuacji, wierzę ; )
2010-02-02T19:52:13+01:00
Pisze w formie męskiej ale jestem kobietą :)
Licze na naj!

Właśnie znalazłem się w sytuacji, która znana mi była tylko z książek. Jestem mieszkańcem bezludnej wyspy! Jestem w rozterce: wzywać pomocy czy organizować sobie spanie i pożywienie? Nie życzę nikomu bycia w takiej sytuacji... Dobrze, że mam chociaż nożyk i trochę prowiantu. Może coś jeszcze wypłynie na brzeg? Jestem zdesperowany, muszę szybko się ogrzać i coś zjeść.