Odpowiedzi

2010-02-02T19:58:26+01:00
A) 4/7 +( - 3/14) + 1/14 = 8/14 - 3/14 + 1/14 = 5/14 + 1/14 = 6/14 = 3/7

b) 1/2 +(-3/4)+(-5/8) = 4/8 - 6/8 - 5/8 = -2/8 - 5/8 = -7/8

c) 5i2/3 +(-34/6) + 1/3 +(-1/5) = 5i20/30 - 3i20/30 + 10/30 - 6/30 = 2 + 10/30 - 6/30 = 2i4/30 = 2i2/15

d) 16 i 4/5 +(-4,8) +3 i 1/5+ (-4 i 1/5 ) = 16i8/10 - 4i8/10 + 3i2/10 - 4i2/10 = 12 + 3i2/10 - 4i2/10 = 15i2/10 - 4i2/10 = 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:58:27+01:00
1.
4/7-3/14+1/14=8/14-3/14+1/14=6/14=3/7

2.
1/2-3/4-5/8=4/8-6/8-5/8=-7/8

3.
5i2.3-3i4.6+1/3-1/5=5i4/6-3i4/6+5/15-3/15=2

4.
16,8-4,8+3,2-4,2=12-1=11