Odpowiedzi

2010-02-02T19:52:15+01:00
Strona czynna:
Ola czesze psa.

strona zwrotna:
Asia uśmiecha się.

strona bierna:
Kot jest czesany przez Olę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:00:20+01:00
Strona czynna
Kasia Wiśniewska chodzi do najzdolniejszej klsy w szkole.
Mała, grzeczna dziewczynka bardzo kocha swoich rodziców.
Chłopaki z drużyny znowu wygrali z przeciwnikami w dobrym stylu.
strona bierna
Naczynia zostały pozmywane przez naszą mamę.
Samochód jest wpychany do garażu.
Zabawki zostały posprzatane przez Adasia.
strona zwrotna
Małgosia czesze się.
Naczynia myją się w zmywarce.
Grzeczne dzieci same ubieraja się.