Odpowiedzi

2010-02-02T19:54:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:55:13+01:00
1) wody wszystkich oceanów i mórz - to chyba tzw. Wszechocean
2) jest największym oceanem - Pacyfik (Ocean Spokojny)
3) pięąty co do wielkości ocean na Ziemi - Ocean (Morze) Arktyczny lub też inna nazwa: tzw. Północny Ocean Lodowaty
4) oddziela Europę od Ameryki - Ocean Atlantycki (Atlantyk)
5) Znajduje się na południe od równowleżnika 60*S - tzw. Południowy Ocean Lodowaty (lub Ocean Południowy)
6) można go zobaczyć ze wschodnich wybrzeży Afryki - Ocean Indyjski (Indyk)
2 5 2