Odpowiedzi

2010-02-02T19:53:38+01:00
Rysy
Babia góra
trzy korony
rysy
gubałówka
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:54:00+01:00
Tatry - Rysy (2499 m.n.p.m.)
Beskid Żywiecki - Babia Góra (1725 m.n.p.m)
Karkonosze - Śnieżka (1602 m.n.p.m.)
Masyw Śnieżnika - Śnieżnik (1425 m.n.p.m.)
Bieszczady - Tarnica (1346 m.n.p.m.)
11 4 11
2010-02-02T19:54:34+01:00
Rysy - 2499 m n.p.m.
Mięguszowiecki Szczyt Wielki - 2438 m n.p.m.
Niżnie Rysy - 2430 m n.p.m.
Śnieżka - 1602 m n.p.m.
Świnica - 2301 m n.p.m.
7 4 7