Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:57:04+01:00
Moją drogę życiową wyobrażam sobie jako wielką tajemnie. Tajemnice która otkryć trzeba, która warto znać. Trzeba szukać drogi rzyciowej a nie siedzieć w miejscu i mieć wszystko gdzieś. A wiec poczekaj na przyszłość i miej nadzieje na dobre dalsze losy, lub pomóż przyszłości zdoać owoce twojego trudu. Bo szukać szcześcia łatwo jest lecz dojś do celu trochę gorzej !!
6 3 6
2010-02-02T19:59:50+01:00
Gdy wyjdę za progu rodzinnego domu, założę własną rodzinę.
Zacznę szukać pracy będę szukała drogi życiowej. Gdy znajdę dobrą i uczciwą pracę, wyjdę za mąż i urodzę dziecko. Będę dobrze się nimi opiekować. Moją mamę i tatę i rodzeństwo będę odwiedzać z moją rodziną. Wtedy trafię do wyznaczonego celu. Chce wieść radosne życie u boku mojego szczęścia (rodziny).


P.S. Już nie mogę więcej ;(
3 3 3