Odpowiedzi

2010-02-02T19:57:28+01:00
Muszą to być rośliny najlepiej uprawiane w pojemnikach ponieważ dobrze się zaaklimatyzują wypuszczając korzenie w glebę.
1 5 1
2010-02-02T19:59:21+01:00
Muszą wytwarzać korzenie w systemie palowym.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:00:28+01:00
Rośliny:
- kserofity: ograniczanie transpiracji dzięki liściom pokrytym woskiem, otwieranie aparatów szparkowych na noc, rozbudowane korzenie
- sukulenty: przekształcenie liści w kolce( zmniejszona powierzchnia transpiracji) miękisz gromadzący wodę, fotosyntetyzująca łodyga, przystosowanie do ogromnych zmian w turgorze komórek

muszą miec bardzo długie korzenie aby ich konce mogły dotykac nisko położonych warst gleby, gdzie może występować woda
2 5 2