Odpowiedzi

2010-02-02T19:58:25+01:00
Trzeba myslec rozsadnie i nie mozemy wszysttkiego planowac na dluzszau czs co ma byc to bedzir
1 5 1
2010-02-02T20:00:19+01:00
TO,CO Z JEDNEJ STRONY WYDAJE SIĘ ZASKAKUJĄCE, Z JEDNEJ STRONY WCALE DZIWNE NIE JEST
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:11:26+01:00
Dy panna chce iść za mąż - niech będzie cierpliwa skromnej pannie obyczaj poczekać pozwala, gdy mąż ma być bogaty, rozumny i galant doprawdy, że opłaca się wtedy czekanie. Lecz czasami zbyt długie to czekanie bywa, jak to - stuletnie, chociaż w miłym śnie upływa. Dziś nie znajdzie się chyba tak szczęśliwych panien, bo każda się dziś panna ku szczęściu wyrywa.
Jedno jeszcze ta bajka powiedzieć się stara: że kiedy się wesele na później odłoży, szczęściu to nie przeszkodzi. Być może - pomoże i na dłuższym czekaniu zyska młoda para.
Lecz że ognista miłość nie cierpi czekania i spieszy zawsze z racji wielkiego zapału, więc oszczędzę wam przeto zrzędnego gadania i brzęczenia u uszu słowami morału.
3 2 3