Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:01:14+01:00
Train - pociąg
gondola - gondola
van - wan (albo nawet van to się po polsku pisze :D )
bus - autobus
coach - autokar
motorbike - motor
bike - rower
snowbile - tutaj masz błąd i powinno być snowbike-rower śnieżny
riverboat - łódź
sled - sanki
jeep - jeep (dżip)
rockshaw - tutaj masz błąd i powinno być rickshaw-riksza
plane - samolot
hovercraft - poduszkowiec
yacht - jacht
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T20:03:20+01:00
Train - pociąg
gondola - gondola
van - van
bus - bus
coach - autokar
motorbike - motocykl
bike - rower
snowbile - rower śniegowy
riverboat - łódź
sled - sanki
jeep - jeep
rockshaw - riksza
plane - samollot
hovercraft - poduszkowiec
yacht - jacht

proszę :)