Odpowiedzi

2010-02-02T20:05:07+01:00
A) =
b) <
c) <
d) =
e) <
f) <
g) >
h) >
i) >

ja to obliczam tak, że po prostu dziele ułamek. pozniej porownuje i jest :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:09:41+01:00
A) 0,33 < 1/3, bo 1/3 to 1,(3), czyli będzie miała więcej 3 za przecinkiem

b)-1/7 < -0,142, bo 1/7 ma 0,1428, czyli większa liczba na minusie to mniejsza w rzeczywistości, że tak powiem

c)-1/6 < 0,166, tu wiadomo liczba na minusie jest mniejsza od tej dodatniej

d)0,18 < 2/11, bo 2/11 mają w okresie(18) czyli będzie miał więcej tych 18 za przecinkiem

e)-6,76 > -6,7(6), tu tak samo ta druga będzie miała więcej 6 za przecinkiem, czyli będzie więcej na minusie,

f)-0,5(23) > -0,(523), i tutaj pierwsza liczba będzie miała 2 jako czwartą liczbę po przecinku, a druga będzie miała 5, więc druga będzie miała więcej na minusie, czyli jest mniejsza

g)-5/6 > -0,(83), pierwsza to 0,8(3), czyli trzecia liczba po przecinku wynosi 3, a u tej pierwszej 8

h)-2 1/3 < -2 2/5 liczba pierwsza to -7, a druga -4,4

i) -4 6/7 > -4 7/8 pierwsza to -6,5714...... a druga -5,875