Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:00:59+01:00
Myć

M: myć
D: mycia
C: myciu
B: mycie
N: z myciem
M: o myciu
W: myciu

dać

M: dać
D: dawania
C: dawaniu:
B: dawanie
N: z dawaniem:
M: o dawaniu
W: dawaniu
2010-02-02T20:08:15+01:00
MYĆ

M. myć
D. mycia
C. myciu
B. mycie
N. myciem
Msc. o myciu
W. mycie!

DAĆ

M. dawanie
D. dawania
C. dawaniu
B. dawanie
N. dawaniem
Msc. o dawaniu
W. dawanie!