Pewna mapa ma skale 1:150 000 a)Ile razy odległość między punktami na tej mapie jest mniejsza od odległości między tymi punktami w rzeczywistości? b)1 cm.na tej mapie -to ile metrów w terenie? c)1 km. w terenie to ile centymetrów na mapie?

2

Odpowiedzi

2009-10-06T19:20:43+02:00
B) 1:150000
1cm-1500m w terenie
c)1cm-1,5km
x cm- 1km
x=1/1,5=0,(6) cm
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T19:31:16+02:00
A)odległość między punktami na tej mapie jest mniejsza 150 000 razy od odległości między tymi punktami w rzeczywistości
b) 1 cm na mapie to 1500 metrów w terenie
c) 1 km w terenie to 2/3 cm na mapie
3 2 3