Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T19:41:12+02:00
Żeby w Kościele było dobrze, zamiast na kazaniach prawić wywody ile to kasy na to i na tamto potrzeba, to powinno się mówić o pomocy dla rodzin wielodzietnych z małymi dochodami. Bo zbiórki pieniędzy dla ubogich są NIEZWYKLE rzadkie, a ciągle i ciągle dajemy na KUL i na remonty.
1 5 1
2009-10-06T21:10:11+02:00
To ze kazdy ma sobie pomagac i nie powinni ludzie sobie robic na zlosc......chodzenie do koscioła i miłosc wzajemna do ludzi
1 1 1