Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:08:35+01:00
Licze na naj.

Droga Kaiju!

Pisze do Ciebie w ważnej sprawie, a mianowicie tego co się teraz dzieje wśród ludzi.
Od wieków ludzie żyli w zgodzie ze sobą. Teraz liczy się tylko pieniądz i władza. Jest to bardzo smutne, jak jedna osoba potrafi zranić drugą. Ile zwyrodnialców czyha na każdym kroku? Dziś nie można nikomu zaufać, każdy może pokazać swoją druga, niestety złą, twarz. Mam nadzieję, ze chociaż Ty nie opuścisz mnie w trudnych chwilach.
Twoja [tu wpisz swoje imię]


Dopiero szlifuję swój język polski, bo jestem z zagranicy ale mama polka sprawdziła, poprawiła i powiedziała że jest ok :)
1 5 1
2010-02-02T20:12:11+01:00


Aniu !
dawno do ciebie nie pisalam i postanowilam wkoncu przelamac lody.
ostatnio z kolezankami zauwazylam w innej klasie pewna dziewczyne o imieniu Ada. inteligenta i piękna dzieczyna, chlopcy za nia szaleli. jednak nie chciala miec w tym wieku jeszcze chlopaka urazajac tamtych. pewnien Bartek byl tak zalamany ze zaczal jej dokuczac i przezywac ja razem z innymi chlopcami. biedna dziewczyna przestala byc lubiana i sznowana . na kazdej przerwie byla popychana i podobno bala sie isc do szkoly. a opowiadam Ci to wszystko zebys zauwazyla ze,iz ludzie sa zli wobec siebie i bardzo egoistyczni. jezeli im cos nie wyjdzie probuja sie odegrac. sadze, ze to zauwazyla w dzisiejszych czasach. Moglabym wymieniac wiele przykladow np politycy donosza na siebie i bronia tylko siebie poswiecajac nawet wlasnych przyjaciol tak sie dzieje na swiecie.
Ty tez mi podaj jakies przyklady tych zlych ludzi, ktorzy nie licza sie z innym.


Caluski ....

sorki za bledy itp. mozesz to jeszcze jakos rozwinac xD ;) pozdro Pati **
1 5 1