Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:08:20+01:00
(x²+1)-(x²-1)+10=x²+1-x²+2+10=(2,2)²+1-(2,2)²+12=4,84+1-4,84+12=13
Jak czegos nie wiesz pisz:)
2010-02-02T20:08:23+01:00
(x²+1) - (x²-2) + 10=x²+1 - x²+2 + 10=13
dla x = 2,2 też jest 13 nie ma tu x żadnego znaczenia gdyż wyrażenie x² skraca nam sie
2010-02-02T20:08:32+01:00
(x²+1) - (x²-2) + 10 = (2,2² + 1) - (2,2²-2) + 10 = (4,84 + 1) - (4,84 -2) + 10 = 5,84 - 2,84 + 10 = 3 + 10 = 13