Odpowiedzi

2010-02-02T20:10:19+01:00
54km/h=15m/s
15m/s:12s=1,25m/s²
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T20:13:10+01:00
T(czas)=12s
V(prędkość)=54km/h=54*1000/3600=15m/s
a(przyśpieszenie)=?
a=delta V/t
a=15m/s /12s
a=1.25m/s2
odp.:przyśpieszenie wynosi 1.25m/s2
2010-02-02T20:14:42+01:00
Dane:
12 s
V = 54km/h
a=zmiana V / zmiana czasu t
54km/h=15m/s
Szukane: a ?

a = 15m/s:12s=1,25m/s²

Odp: Samochód rusza z przyspieszeniem 1,25 m/s²