Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:28:51+01:00
- grypa;
- infekcje górnych dróg oddechowych;
- zaburzenia trawienia;
- stres;
- bezsenność;
- choroba lokomocyjna.

Ogólnie homeopatia to metoda tzw. leczenia podobne podobnym. Można o tym poczytać w Internecie ;]
1 5 1
2010-02-02T23:34:06+01:00
Środki homeopatyczne zawierają to przeciw czemu mają działać, np jeśli mamy uczulenie na jad pszczeli, a zażyjemy lek który posiada ten jad opuchlizna nie wystąpi.
Angina, półpasiec, kolki jelitowe, grypa,kaszel,
zwyrodnienia stawów, bezsenność,przewlekły katar, padaczka,