Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:11:24+01:00
Http://szatan-z-siodmej-klasy.klp.pl/
tu znajdziesz wszystko :)) pozdrawiam :D
5 2 5
2010-02-02T20:14:22+01:00
Postacie:
-Adam Cisowski
-Staszek Burski
-profesor Gąsowski
-Wanda Gąsowska
-Ewa Gąsowska
-Frazcuz
itd.
Miejsce wydarzeń:
"część szkolna" - Warszawa
"część wakacyjna" - Bejgoła i okolice.
Czas wydarzeń:
lata 30-ste xx wieku
Najważniejsze wątki:
-wątek detektywistyczny
-wątek głównego bohatera
(to wszystko mam w zeszycie od kl. VI) ;P
8 5 8