Odpowiedzi

2010-02-02T20:17:48+01:00
1

3500mm²=35cm²
35x100 000=3 500 000cm²=350m²=0.000350km²

2

4x10=40m²=400 000cm²
400 000:1000=400cm²
2010-02-02T20:24:05+01:00
1. 3500mm²x1000=3,5km²

2. P=4mx10m=40m²
40m²:1000=400cm²

:)**
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:24:31+01:00
Zad1
skala 1:100 000 to innymi słowy 1cm odpowiada 1km zatem jeżeli plac zajmuje 3500mm²=35cm² zatem rzeczywisty wymiar placu jest następujący
35*1km*1km=35km²
Zad2
skala 1:1000 to inaczej 1cm odpowiada 10m(w rzeczywistości) .Zatem pokój o rzeczywistych wymiarach 4mx10m w naszej skali ma 0,4cmX1cm=0,4cm²
1 1 1