Odpowiedzi

2010-02-02T20:24:01+01:00
Moim zdaniem Napoleon traktował Polaków trochę odgórnie. Było mu na rękę, że Polacy walczyli przy boku Napoleona. Jednakże sprawę niepodległości Polski Napoleon omijał jak się da. Nie interesowała go za bardzo sprawa Polski. Liczyły się tylko cele Francuzów.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:54:44+01:00
Moim zdaniem Napoleonowi każda pomoc była przydatna, by podporządkować sobie Europę, tym bardziej Cesarz Francuzów widząc waleczność Polaków przyjął ich w swoje szeregi. Po wielu bitwach pokazujących waleczność i odwagę Legionów Polskich z terenów zabranych przez Austriaków stworzył małe państewko Księstwo Warszawskie.Gdy zobaczył że Legiony Polskie nie pełnią już dużej roli w jego "armii" i są hm..drodzy i nie opłacalni w utrzymaniu(.?) wysłał ich do San Domingo by walczyli z murzyńską ludnością która tak samo jak Polacy walczyli o niepodległość przeciw zaborcy.Legiony Polskie przestały istnieć w 1802r. zdziesątkowani przez walecznych powstańców, zabójczy klimat i tropikalne choroby.
6 2 6