Odpowiedzi

2010-02-02T20:26:17+01:00
Drogi narkomanie!
Powinieneś rzucić branie narkotyków i przestać się wreszcie truć.Musisz wiedzieć o tym że jest to dla ciebie bardzo trujace i niebezpieczne dla twojego życia.
Ja uważam że jest to bardzo nieodpowiedzialne!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:27:36+01:00
Drogi...
Wpadniecie w nałóg to najgorsza rzecz, jaką mogłeś uczynic.
Nawet nie wiesz jak wyniszczają organizm. W każdym momencie Twoje ciało może odmówić Ci posłuszeństwa. Skończ z tym jak najszybciej. Jeśli nie dla siebie to dla innych , którzy potrzebują Ciebie i Twojej obecności. Nie warto niszczyć sobie życie i zdrowie w tak młodym wieku.
Mam nadzieje, że weźmiesz sobie moje rady do serca.
1 4 1
2010-02-02T20:28:49+01:00
Rzuc to! Naprawde! Zniszczysz sobie życie! Nie oplaca sie, biorac szkodzisz swojemu zdrowiu, a przedewszystkim je niszczysz. Branie narkotykow powoduje powazne choroby, a nawet mozna umrzec. Wystarczy ze wezmiesz jeden raz, a juz jestes uzalezniony. Uwierz ze nie warto brac, pomoga ci w tym osrodki od uzaleznien, kilka tygodni a bedzie dobrze. Tylko juz nie bierz. Powstrzymaj sie od tego. Uda sie, tylko musisz chciec!