Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:28:52+01:00
Epitet : małe dziecko, słodki bobas, pilny przedszkolak
porównanie: byłem identyczny jak to dziecko w piaskownicy
kiedyś byłem jak to drzewo, które teraz kiełkuje
MYślę że pomogłem... daj najj
2010-02-02T20:33:54+01:00
Epitet :
smakowite ciasto
mały domek
piekna lalka
złociste włosy
Porównanie :
Róże w ogrodzie złociste jak gwiazdy na niebie
2010-02-02T20:38:30+01:00
Epitet: Kiedy byłam mała, wiele osób powtarzało, że jestem śliczną dziewczynką.
Personifikacja: Będąc dzieckiem, często przyglądałam się sympatycznym widokom.
Metafora: Jako dziecko lubiłam marzyć o niebieskich migdałach.
Porównanie: Byłam mała jak biedronka.
Onomatopeja: Widząc kota krzyszałam kiedyś: miau, miau.

Może być?