Odpowiedzi

2010-02-02T20:34:02+01:00
Mój nauczyciel jest bardzo sympatyczny i miły...
Bardzo lubie słuchać jego wyjaśnień.Zawsze gdy czegoś nie rozumiem tłumaczy mi do póki nie zrozumiem.Nigdy nie krzyczy na mnie jak czegoś nie rozumiem jest po prostu wzorem nauczyciela do naśladowania...Nigdy nie ma złych intencji,nigdy nie krzyczy...Jest to dobry człowiek ,który nigdy o nikim nie powie złaego słowa a ogółem jest moim przyjacielem...
Możesz cos dodać jeszcze:)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:41:54+01:00
Moim ulubionym nauczycielem jest pan od historii. Jest on bardzo miłym i pomocnym człowiekiem. Charakteryzuje go ogromne poczucie humoru i pozytywne nastawienie do wszystkich uczniów. Zawsze, niezależnie od sytuacji stara się im pomagać i tłumaczyć rzeczy, których często nie wiedzą. Na co dzień uczy nas również dobrego i kulturalnego zachowania się wśród całego społeczeństwa, jak i również w szkole wśród kolegów i osób starszych.
Uważam że nasz historyk jest najlepszym nauczycielem w całym wszechświecie! Wie jak pocieszyć człowieka i zawsze, bez względu na wszystko wyciąga pomocną dłoń. Cieszę się że mam takiego nauczyciela!
6 4 6