Kiedy są łamane prawa mniejszości.

Napisz jakie prawa przysługują mniejszości narodowym zostały złamane w poniższych sytuacjach.Pamiętaj że mniejszości mają także wszystkie te prawa i wolności co inni obywatele.

1.Władze miasta zabroniły przedstawicielom mniejszości narodowych posługiwania się językiem ojczystym w środkach komunikacji miejskiej.

2.Dzieciom obywateli reprezentujących jedna z mniejszości narodowych odmówiono prawa uczęszczania do szkoły,w której zajęcia są prowadzone w ich ojczystym języku stwierdzając że mogą one chodzić do szkół dostępnych dla wszystkich

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:30:22+01:00
1. Prawo do mówienia językiem ojczystym i do wolności słowa.
2. Prawo do dowolnego wyboru szkoły i do edukacji.

Mam nadzieję, że będzie dobrze;))
Pzdr=]
1 4 1
2010-02-02T20:32:36+01:00
Zostały złamane prawa:
1. Prawo do wolności słowa
2.Prawo do edukacji
Pozdrawiam ;)
p.S nie wiem czy dokładnie o to chodzi :)
3 4 3