Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:43:06+01:00
Książka pt."W Pustyni i w Puszczy".
Opowiada o losach dzieci-Stasia Tarkowskego i jego młodszej przyjaciółki Nel Rawilson.
Książka sama w sobie nawiązuje do uczuć bohaterów.
Cała treść jest ciekawa.
Moim zdaniem ocena tej książki zyskała ocenę pozytywną.
Można z niej się czegoś dowiedzieć, poznać Afrykę.
Jest książką do czytanai jak i do nauki(wcześneij wspomniałam o geografii Afryki). Ta książka niekoniecznie musi być lekturą.




.....................


Droga...................!

Na początku mego listu chcę CIę serdecznie pozdrowić.
Co u Ciebie słychać.
Jak się czujesz, po grypie?
Myślę,że dobrze.
Piszę ten list z Włoch.
Jestem tam na feriach.
Codziennie jeżdże na nartach.
Choć jest zimno, to
bardzo fajnie.
Spełnienei moich marzeń.
Przepraszam, za ten list.
Wiem ,że jest krótki, ale właśnie mama mnie woła.
Do zobaczenia po feriach.
............................

2010-02-02T21:04:17+01:00
Kornel Makuszyński 'Panna z mokrą głową'
Główną bohaterką jest Irenka Borowska. 'Pannie z mokrą głową' towarzyszy pies Drab. Wspólnie rozweselają świat, np.: Jej Ciotek Amelii i Barbary. Były ponure i nie zwracały uwagi na Irenkę. Jednak Ona zmieniła ich świat.

Miejscowość i data
Hej ..............!
Co u Ciebie słychać? U mnie wszystko dobrze. Teraz wracam z Francji, ponieważ nasze ferie spędziłam w Paryżu.
Nawet nie zdajesz Sobie sprawy jak fajnie było. A jak ty spędziłaś ferie? Słyszałam, że byłaś przeziębiona. Ależ te grypy teraz grasują.
Pa, Odpisz mi koniecznie jak ty spędziłaś ferie. Do zobaczenia w szkole.
..................
Twoje imię lub xywka