Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T19:36:27+02:00
- pozwala na określenie nachylenia stoków
-przedstawiające na mapie niziny, wyżyny i góry
- przedstawiają wzajemne relacje pomiędzy wieloma zjawiskami
-na tle rysunku rzeźby terenu
32 4 32
2009-10-06T19:56:53+02:00
Pozwalaja na lepszy odczyt,np nizin gór wyzyn, morz oceanów
10 4 10
2009-10-06T20:31:47+02:00
Uproszczaja nam odrużnianie:gór,mórz i oceanów oraz wyżyn i niziny
6 3 6