Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:34:44+01:00
Czyli tak :
-szybsza komunikacja
-łatwiejsza komunikacja
-komunikacja na dłuższe odległości
-łatwy do opanowania
2010-02-02T20:34:46+01:00
Skutki:

-Zrewolucjonizowanie i rozwiniecie sie przekazu informacji
-Szybkie przekazywanie informacji w odległe strony świata
2010-02-02T20:41:06+01:00
Telekomunikacja
Dla rozwoju telekomunikacji najbardziej dalekosiężne skutki wynalezienie telegrafu:
● 1830-1840 prace nad telegrafem
● 1837 prezentacja urządzenia przez Samuela Morse`a \
● 1840 opracowanie alfabetu
1856 położenia kabla na dnie Oceanu \
Komunikacja była znacznie ułatwiona i można było się komunikować na większe odległości.