Pomóż mi stworzyć rodzinę wyrazów tych oto słów: żabot, żaczek, żołnierz, żaglówka żakard, żaluzja, żałobnik, żelazko, żurnal, żużel, życiorys, żyjątko, żyrandol, żurek, żywność, żołądź, , żywioł, żywiciel. Do każdego słowa po 3 przykłady. Proszę!

2

Odpowiedzi

2010-02-02T20:46:52+01:00
Żabot - żaboci, żabiotek, żabiocenie
żaczek - żaczkowi, żaczkowa, żaczkowy
żołnierz - żołnierski, żołnierskość, żołnierska
żaglówka - żaglowy, żagielek. żaglóweczka
żakard - żakardowy, żakardowa, żakardowo
żaluzja - żaluzje, żaluzjowy, żaluzjowo
żałobnik - żałobnikowo, żałobnikowy, żałobnikowa
żelazko - żelazkowy, żelazkowo, żelazzkowa
żurnal - żurnalowo, żurnalowy, żurnalowa
żużel - żużlowo, żużlowy, żużlowa
życiorys - życiorysowo, życiorysowa, życiorysowy
żyjątko - żyjątka, żyjątkowy, żyjątkowa
żyrandol - żyrandolowy, żyrandolowa, żyrandolowo
żurek - żurkowy, żurkowo, żurkowa
żywność - żywienie, żywiona, żywiony
żołądź - żołędny, żołędna, żołędne
żywioł - żywioły, żywiołowa, żywiołowy
żywiciel - żywicielowy, żywicielowa, żywicielowe


3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:51:22+01:00

żołnierz,- mundurowy, wojak, wojskowy
żaglówka-jacht, statek żaglowy, mały statek
żakard-
żaluzja- firanka, zasłona, ozdoba
żałobnik-
żelazko- żelazo,
żurnal
żużel- żużlowy
życiorys- żyjątko, życie
żyrandol- lampa,
żurek-zupa,barszcz biały, żur
żywność- jedzenie, żarcie,:)
żywioł-katastrofa żywiołowa żywiołowość
3 2 3