Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:44:12+01:00
Poprostu trzeba zrobić dużo kresek i zrobić miedzy nimi male odstępy wyjdzie fajny efekt
1 5 1
2010-02-02T20:47:27+01:00
2010-02-02T22:56:38+01:00
W Paincie się trochę źle robi :/ i polecam program Photo Filtre PL lub Corel'a ale jak w Paincie to weź kreski zrób, potem z neta ściągnij jakiś napisz np. ACHTUNG! (lub coś w tym stylu) naklej go po środku ;) i reszte dekoruj jak Ci dusza za życzy;) Ale najlepiej wygląda jakiś napis, a do napisów jest fajny Corel;)
1 5 1