Odpowiedzi

2010-02-02T20:35:45+01:00
Okrywają się białymi materiałami, bo nie przyciąga on światłą, tylko je odbija.

Największe złoża ropy naftowej znajdują się w Rosji.

:)**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:39:29+01:00
Beduini okrywają się białymi tkaninami gdyż najmniej przyciągają one promienie słoneczne i te białe tkaniny przede wszystkim sie nie nagrzewają jak np czarny czy granatowy.
Wykorzystują wielbłądy gdyż stopy wielbłądów mają większą powierzchnie niż koni i dlatego nogi nie grzęzną w piachu i są one przystosowane do suchego i bardzo gorącego klimatu czyli miedzy innymi pustynie.

Największe złoża ropy naftowej sa w Arabii Sałdyjskiej.
1 5 1