Odpowiedzi

2010-02-02T20:35:31+01:00
A = 20 m - długość basenu
b = 15 m - szerokość basenu
V = 226 m³ wody5
h = ? - wysokość wody w basenie

Obliczam wysokość wody w basenie
V = a*b*h = 225
20m*15m*h = 225 m³
300 m²*h = 225 m³
h = 225 m³ : 300 m²
h = 0,75 m
h = 75 cm

Wysokość wody w basenie wynosi 75 cm
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-02-02T20:40:58+01:00
A - długość basenu
b - szerokość baseny
h - wysokość wody
V - objętość wody

a = 20 m
b = 15 m
V = 225 m³
V = a*b*h
20*15*h = 225
300*h = 225 /:300
h = 0,75 m

Odp. Wysokość wody w basenie wynosi 0,75 m