Odpowiedzi

2010-02-02T20:35:04+01:00
Jednym był cud w kanie galilejskim a drugie to jest Zmartwychstanie ; )
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:38:09+01:00
Jezus przyjmując gościnę interesuje się problemami, z którymi zmagają się domownicy. Słysząc o chorobie gospodyni domu, wychodzi naprzeciw jej słabości i uzdrawia ją. Charakterystyczny jest sposób dokonania cudu: podniósł ją ująwszy za rękę. Ten gest jest wyrazem siły Jezusa, a zarazem wielkiej delikatności. Miłosierdzie Jezusa ma ogromną moc, może w jednej chwili uzdrowić człowieka, ale z drugiej strony Jego miłosierdzie jest zawsze pełne współczucia i delikatności. Te dwie cechy miłosierdzia Jezusa symbolicznie wyraża Jego ręka - silna i delikatna zarazem.

Jezus nauczał:
"Królestwo Boże jest wspólnotą, gdzie Bóg jest głową, a ludzie członkami, a on sam jest przyczyną i gwarantem jego nadejścia"
1 5 1