Odpowiedzi

2010-02-02T20:38:45+01:00
Masz problem z poszukaniem mniejsca do spędzenia ferii zimowych? Nic prostrzego. Możesz zgłosić się do nas. Pomożemy każdemu kto nie potrafi znaleść sobie mniejsca na ferie. Pomagamy! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:43:59+01:00
Najbliższe ferie spędź w naszym ośrodku "Marzenie". Gwarantujemy świetną zabawę przez 2tygodnie. W poniedziałki i czwartki o godz.10⁰⁰ wyjście na basen. We wtorki o godz. 13⁰⁰ kręgielnia oraz o 16⁰⁰ kółko plastyczne. Środa zaś jest dniem przeróżnych zabaw, jedzenia i wypoczynku (11⁰⁰-17⁰⁰). Piątek jest dniem teatru i kina( wyjście o godz.13¹⁵). W sobotę odbędzie się kulig z ogniskiem, opłata 10zł. Zapraszamy serdecznie do spędzenia tych ferii z nami!
2010-02-02T20:44:14+01:00
Jedź na ferie do Szczawnicy!

Ciągle nudzisz się w ferie i nie masz co crobić z wolnym czasem?
Chcesz zobaczyć nowe miejsca?
Mamy dla Ciebie super propozycję ferii zinowych! Szczawnica będzie idealnym miejscem dla Ciebie na zimowe igraszki! Nie zwlekaj i postaw na wolność i dobrą zabawę w niedużej cenie! Zapraszamy do odwiedzenia Szczawnicy zimą a na pewno nie pożałujesz!

Mam nadzieję, że pomogłam. ;)