Odpowiedzi

2010-02-02T20:43:46+01:00
A jakie ma ta dzialka wymiary??
napisz mi w wiadomosci to zrobie to zadanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:47:05+01:00
Chętnie bym pomogła, ale nie napisałeś, jakie wymiary ma ten trapez. Mogę ci tylko napisać jak to rozwiązać:
1. Obliczasz pole tego trapezu ze wzoru [(a+b)*h]/2 (czyli suma długości podstaw razy wysokość, podzielić przez 2)
2. Dzielisz pole powierzchni działki przez 3m kwadratowe.
3. Jeśli wyszedł ci wynik po przecinku, to podajesz większą liczbę, bo liczba opakowań nie może być ułamkiem (np jak masz powiedzmy 9,127, to piszesz 10, bo 9 opakowań by jeszcze nie starczyło)
4. No i masz wynik;))