Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:03:30+01:00
1. Zmartwienie króla.
2. dwojga chętnych.
3. Długie szycie przybyszów.
4. Kontrolowanie.
5. Zakończenie szat.
6. Przymierzanie
7. Zachwyt króla.
8. Parada.
9. Krępująca prawda.
2010-02-02T21:13:50+01:00
1. pojawienie się oszustów na dworze cesarza.
2. zlecenie uszycia nowego stroju.
3. ofiarowanie złota, dukatów oraz tkaniny
4 Podgląd pracy oszustów przez ministra.
5 postępy pracy
6 odwiedźiny cesarza w pracowni złodziei
7 zdumienie cesarza.
8 korowód przez miasto
9 szczerośc dziecka